فواید باله کودکان چیست؟

باله کودکان دارای مزایای جسمی روحی و اجتماعی برای شرکت کنندگان است. با این حال اغلب مردم احساس می کنند که اگر آن ها باله را به عنوان یک کودک یاد نگرفته اند آن ها به نحوی قایق را از دست داده اند.

معلم باله دانشگاه اکادمی و رهبر شرکت باله ما بزرگراه جورجیا می نویسد که چرا در اوقات فراغت خود باله می تواند بهترین چیزی باشد که تا به حال انجام داده اید.

جورجیا به ما هشت مزیت باله را می دهد که درست همانطور که برای جوانان با تجربه نیز مناسب است برای مبتدیان کامل درست است.

فواید باله کودکان

1- بدن باله

بهترین رقصنده های باله دارای استعداد برای ساختن باله هستند به طوری که اگر ان ها به سختی هرگونه تلاش فیزیکی را صرف انجام ان می کنند.

اما البته عملکرد بی نظیر که ما در صحنه می بینیم تمام داستان را نمی گوید. 

شما نباید فراتر از فیزیک رقصنده ای باله حرفه ای نگاه کنید تا متوجه شوید که باله اموزش فیزیکی فوق العاده است و باله در اوقات فراغت خود متفاوت است.

در تمام سطوح باله تمام بدن را از سر به انگشتان پا در می اورد. با هر تمرین در هربار کار گروه های مختلف عضلانی.

مطالعات به طور مداوم نشان می دهد که آموزش باله به عنوان جسمی سخت از ورزش های سطح بالا است.

در اکادمی شهری ما پروجه ی تحقیقاتی خود را با دانشگاه

Brighton انجام دادیم که حتی یک کلاس مقدماتی کلاس اول شروع شد و تمرین موثر بود.

 

2-  مهارت های ارتباطی

یکی از چیزهای بزرگ در مورد دیدن باله انجام شده است که چگونه آن را در گفتن داستان بدون کلمات موثر است.

این احساس ارتباط از طریق جنبش فقط یک خیابان یک طرفه نیست فقط یادگیری هیجان انگیز است که از بدن شما برای ارتباط برقرار کردن به عنوان مخاطب در هنگام باز کردن شب استفاده کند. یادگیری باله در اوقات فراغت خود یک خروجی خلاق فوق العاده است که کمک می کند به توسعه خود بیانگری و راه های جدید و هیجان انگیز.

باله به شما کمک می کند تا موقعیت خود را در نقطه و همچنین ایستادن روی شست پاهایتان به دست آورید.

 

3- تکمیل کردن طرز ایستادن

بسیاری از ما یک ساعت پس از ساعت در مقابل صفحه نمایش می گذراندیم که می تواند عادت های بدرفتاری را با اثرات بلند ایجاد کند. باله به شما کمک می کند که موقعیت خود را در نقطه و همچنین ایستادن روی شست پاهایتان به دست آورید.

کلاس های باله کودکان به ایجاد حالت منظم روزمره بهبود تعادل و انعطاف پذیری کمک می کنند.

اموزش نیاز به طول بلند ستون فقرات عمودی و باسن مربع و یادگیری این موضع را افزایش می دهد.

 

4- هورمون های شادی

در یک کلاس باله کودکان زمانی که شما با قرار دادن بدن خود و هماهنگی با موسیقی در لحظه تمرکز می کنید می توانید از فشارهای زندگی روزمره فرار کنید. تمرین شدید فیزیکی باله اندورفین ها را ازاد می کند تا شرکت کنندگان یک فاکتور خوب احساس کنند در طی و بعد از کلاس. علاوه بر این موسیقی کلاسیک تاثیر مثبت و ارام بخش روی تمرکز و غلبه ی مغز ها دارد و همه این کار باعث ایجاد شادی رقصنده های باله شد.

کلاس های باله می توانند یک جامعه حمایتی را تشکیل دهند و به مردم کمک می کند که به راحتی بتوانند با هم یاد بگیرند و رشد کنند.