مزایای سلامتی آواز خواندن چپیست؟

همانطور که می دانید با آواز  بسیاری از مردم در سراسر جهان خوشحال می شود. با این حال، آیا می دانید که آواز می تواند مزایای دیگری برای سلامتی ما به ارمغان بیاورد؟ به طور روزانه بسیاری از ما در بیان موسیقی از طریق آواز شرکت میکنیم.  به این دلیل است که بعضی از ما از مزایای مثبت سلامت موسیقی آگاهی داریم.  در صورتی که دوست دارید آهنگ مورد علاقه خود را بخوانید، می توانید برای سلامت کلی شما مزایای زیادی به ارمغان بیاورد. در حال حاضر، ما  مزایای سلامتی آواز را کشف می کنیم و معتقدیم که شما  نمی خواهید سکوت کنید.

همانند گوش دادن به موسیقی، آواز نیز مزایای زیادی برای سلامتی و زندگی ما به ارمغان می آورد. در این مقاله ، می خواهیم برخی از بهترین مزایای سلامت از خوانندگی را نشان دهیم ، بنابراین شما باید به حقایق  سبک زندگی و مزایای شگفت انگیز آواز برای سلامت انسان و زندگی ایمان بیاورید. . مزایا عبارتند از:

 

1. تقویت سیستم ایمنی

 

آواز خواندن و تقویت سیستم ایمنی بدن
این یکی از بهترین مزایای بهداشتی آواز است که من می خواهم در این مقاله معرفی کنم و از شما و خوانندگان دیگر می خواهم که از آن برای یادگیری به خوبی استفاده کنند!

به نقل از یک تحقیق در دانشگاه فرانکفورت، آواز می تواند به تقویت ایمنی کمک کند. این تحقیق برای یک ساعت از خون اعضای گروه حرفه ای قبل و بعد از آواز دادن شاهکار موتزارت به نام "مجسمه ماسک در دومی" به اجرا در آمد. محققان دریافتند که در بسیاری از موارد مقدار پروتئین در سیستم ایمنی فرد مورد آزمایش، که به عنوان یا به عنوان ایمونوگلوبولین A نامیده می شود ، آنتی بادی عمل می کند.  به طور قابل توجهی پس از آواز افزایش می یابد. در حالی که در صورتی که اعضای گروه فقط موسیقی را به صورت غیرمستقیم گوش دادند، محققان این افزایش را مشاهده کردند. بنابراین، این یافته نشان می دهد که آواز اثر مثبت بر سیستم ایمنی بدن دارد.

آواز در واقع یک راه مفید برای تقویت سیستم ایمنی بدن است، پس آن را امتحان کنید!

 

2. بهبود وضعیت ایستادن بدن

 

به طور خارق العاده ، یکی از مزایای سلامت آواز، بهبود وضعيت شماست. همانطور که وقتی آواز می خوانید، ایستادگی مستقیم بخش مهمی از تکنیک درست شما در حضور تماشاگران است. بنابراین، پس از یک دوره زمانی، ایستادن در وضعیت خوب، عادت شما خواهد شد. علاوه بر این، با این وضعیت، حفره قفسه سینه شما نیز گسترش می یابد و پشت و شانه هایتان را هم تراز می کند، که باعث بهبود وضع ایستادگی شما می شود.

این، در واقع، یکی از بهترین مزایای سلامت  آواز خواندن  است که مردم باید یاد بگیرند و استفاده کنند تا بتوانند وضعیت بدنی خوبی داشته باشند.

 

3. یک تمرین شگفت انگیز است.


آواز می تواند یک نوع ورزش عالی مخصوصا برای افراد معلول ، سالمندان و مجروحین باشد. حتی  شما یک فرد سالم باشید. زیرا شما باید از تکنیک های آواز راست و همچنین طرح های صوتی استفاده کنید، ریه شما باید تمرین را انجام دهند. علاوه بر این، برخی از مزایای دیگر آواز برای سلامتی دیافراگم قوی تر و افزایش کلی گردش خون است. به دلیل این واقعیت است که شما در مقایسه با زمانی که  انجام برخی از انواع دیگر ورزش می خوانید، شما باید اکسیژن بیشتر تنفس کنید. حتی برخی معتقدند که آواز منظم می تواند به افزایش استقامت و ظرفیت هوازی کمک کند. علاوه بر این، سریع ترین راه آواز خواندن از flab به abs است .  به این دلیل است که زمانی که شما در حال استراحت هستید، عضلات هسته ما  یک باره  فعال می شوند. با تمرین تنفس و به تدریج عجله کنید.

در واقع، این نیز یکی از بهترین مزایای بهداشتی آواز است، به طوری که مردم  به طور مرتب برای تقویت عضلات خود آواز بخوانند.

 

4. کمک به خواب شما


با توجه به نوشته های پزشکان سلامت،  نشان می دهد که آواز می تواند ما را در اصلاح عضلات و تقویت گلو، که منجر به توقف آپنه خواب و خروپف می شود. در صورتی که به این شرایط بدی عادت کرده باشید، حدس می زنم که شما می دانید که چقدر سخت است که بتوانید خواب خوبی داشته باشید.

 به طور خلاصه یکی از بهترین مزایای سلامتی برای آواز خواندن برای انسان است، مردم نباید نگاه کردن به آن را انجام دهند و هر روز سعی در استفاده از آهنگ های مورد علاقه خود داشته باشند و از یک خواب شبانه لذت ببرند.