مهمترین مزیت کلاس باله کودکان چیست؟

مهمترین مزایای  باله کودکان

رقصنده های باله با تناسب اندام بدنشان، دست ها و پاهای قوی محكم و وضعیت اندامی مطلوب خود شناخته می شوند.

بنابراین جای تعجب نیست كه باله مزایا و تاثیراتی از قبیل آراستن و سرزنده كردن بدن شما دارد .

اما آیا میدانستید افزودن كلاس باله به ورزش روزانه ی شما به حافظه و هماهنگی عضلاتتان كمك كرده و حتی روی ذوق شما در هنر نیز تاثیر می گذارد ؟

درست است! همه ی كارهایی كه در  باله کودکان انجام می شود، تركیبات رقص آرایی و تمرینات در سطح زمین ؛ هم روی بدن و هم روی مغز شما تاثیر می گذارد.

در اینجا مواردی را داریم كه شما هنگام ثبت نام دركلاس باله می توانید انتظار داشته باشید.

 

باله چیست ؟

تاریخ و پیشینه ی باله ی كلاسیك به رنسانس ایتالیا می رسد.

باله ی كلاسیك در طول قرن پانزدهم بنیان نهاده شد و برای سرگرم كردن اشراف آن زمان اجرا می شد.

حركات باله روان اما بسیار دقیق هستند كه اجرا كردنشان برای بالریان های اولیه سخت بود .آنها معمولا اعضای خانواده ی سلطنتی را با رقص های باله در حالی كه لباس های آراسته و مزین ،جامه های دست و پا گیر و نوعی شلوار با سایزهای  بزرگ می پوشیدند سرگرم می كردند.

كاترین دومدیچی (Caterina de Medici) كه همسر پادشاه فرانسه هنری دوم بود با محبوب سازی باله شناخته می شود.

او این شیوه و سبك رقص را به فرانسه آورد ؛ جایی كه برای گسترش باله تلاش كرد و به همین دلیل است كه همانطور كه میدانیم همه ی پیشرفت ها وگسترش های باله در فرانسه صورت می گیرد.

 

باله کودکان

 

مزایای فیزیكی باله

مانند پیلاتس، باله بدنی كشیده و نحیف می سازد.به این دلیل كه حركات كلاس باله روی كشش و قدرت ماهیچه ها تمركز دارد.

هنگامی كه شما باله انجام می دهید همه ی ماهیچه های بدنتان درگیر می شوند. ممكن است در طول ورزش روزانه ی خود احساس نكنید كه كار زیادی انجام می دهید اما با فرا رسیدن صبح روز بعد از اولین كلاستان احساس درد می كنید.

انجام دادن باله همچنین وضعیت اندامی و فیزیكی را بهبود می بخشد. چون كه هر حركات باله به شدت به تراز صحیح بدن وابسته است كه این به معنای كشش شانه ها به عقب و كشیده و صاف كردن ستون فقرات است.

انعطاف پذیری یكی از دیگر مزایایی است كه با تمرین باله حاصل می شود  ازاین جهت كه كشش یكی از بزرگ ترین بخش های تمرین و ورزش روزانه  برای بدنتان است.

 

مزایای ذهنی باله

مراكز باله ی موجود، تركیب ها و حركات مختلفی را آموزش می دهند و آن ها را برای حافظه به كار می برند در نتیجه جای تعجب نیست كه حافظه ی بهبود یافته و قوی به شركت منظم در كلاس های باله ربط داده شده است.

باله یك خروجی خلاقانه محسوب می شود و رقصندگان زیادی باله را به عنوان راهی كه موجب كاهش استرس وبهبود وضع روانی می شود یافته اند.

همچنین انجام باله می تواند ذوق شما در فرهنگ را تحت تاثیر قرار دهد.

غافلگیر نشوید اگر خودتان را مشتاق به حضور یافتن دریك رقص باله یا جریان آخرین اجرای بالانچین ( Gorge Balanchine) یافتید.

 

به یك كلاس بپیوندید.

یافتن یك كلاس باله ی خوب می تواند با كمی امتحان و خطا همراه باشد. اگر شما برای اولین بار ورزش باله را انتخاب كرده اید باید مطمئن شوید كه كلاس مبتدی را خواهید برداشت و اگر می خواهید ورزش باله را مجددا انتخاب كنید ممكن است بخواهید خودتان به سطوح مختلف تجربه سوق دهید تا آن سطحی كه برای شما بهتر است بیابید .

عضویت های از این مانند به شما اجازه می دهند كه كلاس های مختلفی را در سراسر مجموعه ی استودیو های باله در منطقه ی اطراف خود امتحان کنید.

بنابراین می توانید برای نوع خاصی از کلاس های باله که به دنبال آن هستید، جستجو كنید.