مفاهیم اولیه و مورد نیاز در باشگاه باله بخش دوم

واژگان باله: اربسک Arabesque

 نوعی حرکت پا در رقص باله

همه چیز درباره اربسک را یاد بگیرید، آربسک چیست؟ چگونگی استفاده بیشتر از این گامها را  در کلاس رقص بعدی، و یا تمرین  های زیبای باله بیاموزید.

 

اربسک یکی از موقعیت های یا پوزیشنهای  کلاسیک در باله است، جایی که پا کاملا به عقب بلند می شود و پشت سر رقصنده یا روی زمین (terre) یا در هوا (en l'air) گسترش می یابد. پای (ایستاده) می تواند مستقیما یا به صورت دایره ای( a demi-plié ) باشد. آربسک را می توان به صورت متنوع انجام داد: اول، دوم، سوم یا چهارم . تغییرات بر اساس موقعیت بازوها است که طولانی ترین خط را از انگشتان دست به انگشتان پا ایجاد می کنند.

 

اولین اربسک : هنگامی که رقصنده در موقعیت اربسک ایستاده است با پای حمایتی مستقیما یا در  پوزیشن plié ( نوعی حرکت خم شدن زانو در باله)و پای در حال حرکت  به صورت کشیده پشت سر آنها یا روی زمین یا بالای زمین است .همان بازو مثل پا  در پشت رقصنده در پهلو قرار دارد،  و بازوی  پای حمایتی در مقابل رقاص در ارتفاع شانه یا کمی بالاتر قرار میگیرد.

آربسک دوم : شروع از موقعیت  با پاها. همان بازو را مانند پا که در  پشت  است در جلو یا در ارتفاع شانه یا کمی بالاتر، باز کنید و بازوی پای ایستاده  به طرفین یا عقب در پوزیشن دوم جمع شود.

اربسک سوم: شروع موقعیت آربسک با هر دو دست به جلو و هر دو آرنج راست است. بازو در همان سمت  پای ایستاده  بالا میاید  تا دست  بالای سر باشد. بازو در کنار پای در اربسک باید با شانه یا کمی پایین تر همراستا  باشد. بازوها باید در حدود یک فوت رتفاع داشته باشند.

در این فیلم مری هلن همه نکات آربسک  را  شرح میدهد. او دقیقا نشان می دهد که یک اربسک چیست و پوزیشنهای   پایه  ای آربسک شبیه به چیست:

 در سری جدید تناسب اندام زیبایی باله جدید ما شرکت کنید.

مراحل یادگیری باله

واژگان باله:تندو Tendu

پس از pliés ، ما تمایل داریم بدانید  تندو  به چه  معنا است و چگونه از  آن در کلاس درس یا تمرین بعدی خود استفاده کنید:

تندو  به معنی "تنگ یا کشیده شده" است. تاندو  یکی از حرکتهای اساسی در باله است که در آن پایه در حال حرکت در  امتداد کف زمین کشیده میشود ، تا جایی که نوک انگشت پا  کف زمین را لمس کند. این کشش می تواند به جلو، پهلو یا عقب باشد و معمولا در موقعیت یا پوزیشن  1 یا 5 شروع می شود. تندو مخفف رایج برای  حرکت بلند کردن پا از زمین است و اغلب در آماده سازی برای حرکات بزرگتر  اینگونه استفاده می شود.

مری هلن اغلب در تمام تمرینات بدنسازی باله از حرکات کششی  رایج تاندو   استفاده میکند ،در این ویدئو او به اشتراک می گذارد که  تاندو شبیه چه چیزی شبیه به نظر می رسد و چگونه از آنها استفاده می کنیم تا ماهیچه های باله خود را آماده کنیم.

تمرین  کششی تاندو  را انجام دهید وعضلات یک  رقاص باله را در تمرینهای زیبای بدن سازی باله شاهد باشید –تمرینات پا

 

آمادگی ظاهر برای شب نمایش و اجرا:

برای آمادگی ظاهر  شب نمایش و در شب از  این  سه مرحله آسان زیبایی   استفاده کنیدموهای خود را صاف کرده، یک گل را در موهای خود بگذارید،بلوز و شلوار کشباف  خود را با یک دامن  پفی  مخصوص باله مچ کنید ،ساق یا حتی یک دامن براق برای سبک زیبایی باله مناسب است.

 

مرحله 1. درخشش پوست و گونه های صورتی:

 پوست سالم و تمیز پایه اصلی  هر زیبایی را ایجاد می کند. در حالی که تصور  ظاهر در صحنه، استفاده زیاد پودر آرایشی صورت را میطلبد ، زمانی که من به صحنه  میروم، ترجیح میدهم که آرایش را ساده و تازه نگه دارم. آرایش زیر ساخت یا مخفی کننده چشم با یک مرطوب کننده  ته رنگ   همراه می شود پوست من با ظاهری ساده  آراسته میشود تا   نفس  بکشد .  برای سرخی گونه از  رژ گونه سرخ مایل به قرمز مانند نارس ارگاسم و از قلمو   برجسته ساز  واندر بیوتی برای  استخوان های صورت  استفاده کنید که  برای درخشش   چشمگیر   طبیعی صورت است.

 

مرحله 2.  آرایش چشم  اغراق آمیز:

رقاصان آرایش چشم های سنگین را در صحنه دارند تا چشم  برای اعضای مخاطبان حتی در سطوح بالای صحنه نیز  مشخص باشد با استفاده از یک لایه مایع  از خط چشم با یک بال کوچک، فورا  ظاهر زرق و برقی یک نگاه شبانه را که مشخصه باله است اضافه می کند. آن را با سایه چشم تخت (بدون   برق ) با رنگهای  خنثی و یک ابروی آراسته بیارایید. بسته به تن رنگ پوست شما، من توصیه می کنم انتخاب یک خط چشم قهوه ای تیره یا سیاه نازک در امتداد چشم  و خط موژه ها بکشید. از مرکز چشم تا لبه بیرونی، خط را کمی ضخیم کنید و یک خط نازک را به سمت بالا و پایین برای یک نگاه بالدار کوتاه ایجاد کنید.

 

مرحله 3. لب قرمز

یک لبخند قرمز جسورانه مناسب صحنه اجراست. قبل از استفاده لایه گرم و مرطوب  رنگ رژ در سراسر لب و استفاده از  یک مرطوب کننده مانند روغن نارگیل  طیعی یا حتی  آب مقطر ،با یک خط لب  نسبتا   تیره درو لب را بکشید و داخل آن را با  تن رنگهای  قرمز مورد علاقه خود پر کنید.

اکنون  شما  برای اجرای شب  خاص بسیار جذاب هستید.

 

موقعیت های باله 101

سلام زیبایی های رقص باله! با پیروی از  واژگان 101 باله ما یک ورق تقلب در پوزیشن یا موقعیت  برای شما ایجاد کردیم! از آنجایی که جدیدترین مجموعه تمرینات آنلاین ،پایه های باله، از جنبش های بنیادی و موقعیت های باله کلاسیک الهام گرفته است، ما فکر می کنیم که این راهنما به شما کمک  کنند جنبه ها و اشکال را تجسم کنید.ما دوست داریم با همۀ شما از جهان باله  واژگان بیشتری را به اشتراک بگذاریم، بنابراین امیدواریم از بخش اولیه و آغازین  در موقعیت های  پایه ای باله لذت ببرید! ما امیدواریم که این کار به شما کمک  کند تا تمرینات خود را به حداکثر برسانید و به  رقاص باله درون شما هم نفوذ کند !  اگر سوال های  دیگری درباره مبانی باله یا هر روش دیگر ی داشته باشید،  ما می توانیم جهان باله را با شما به اشتراک بگذاریم! 

مراحل باله کودکان

 

موقعیت اول: انگشتان پا به بیرون  و پاشنه ها یکدیگر را لمس می کنند. 

با پا  حرف وی کوچک را  شکل دهید.

موقعیت دوم: پاشنه ها از هم  به عرض باسن جدا شده اند و  پاها به سمت بیرون   است.

موقعیت سوم: یک پا در مقابل دیگر،  پشت پاشنه جلویی  میانه پای عقب را لمس میکند.  فاصله ای بین فضای بین لنگ ها وجود ندارد.

موقعیت چهارم: یک پا در مقابل دیگر است،  پای جلویی حدود یک قدم از  پای پشتی قرار دارد، اما به سمت وسط زاویه گرفته ، مثل موقعیت سوم. وزن بدن بین هر دو پا برابر است.

موقعیت پنجم: هر دو پا با هم جمع می شوند، انگشتان شصت با پاشنه ها ی یکدیگر  برخورد میکند

* موقعیت ششم: هر دو پا با هم، شصت پاو پاشنه پا را لمس میکند. توجه: موقعیت ششم، اضافه کردن در هر دو پا به طور موازی است که من گاهی  اوقات از آن در اجرای فوق العاده ایستاده  از آن ستفاده میکنم.

در آموزشگاه موسیقی زاویه بهترین لحظات آموزشی را برای کودکان خود رقم بزنید.