معرفی مدیر مسئول

 

 

 

آموزشگاه موسیقی زاویه با مدیریت سارا زاویه در خردادماه 1395 با دریافت شماره مجوز  17110039530011 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاز به کار کرد. سارا زاویه مدرس دانشگاه هنر تهران و فارغ التحصیل کارشناسی دانشگاه تربیت مدرس مسکو (نوازندگی پیانو) و کارشناسی ارشد دانشگاه هنر تهران (آهنگسازی) می باشد. وی از سال 84 در آموزشگاه های موسیقی، مدارس هنر و مدرسه هنر و ادبیات صدا و سیما و از سال 92 در دانشگاه هنر تهران مشغول به تدریس پیانو می باشد.

حوزه دیگر علاقه وی به موضوع تحقیق، علاوه بر ترجمه دو کتاب به نام های رشته های نامریی موسیقی( از زبان روسی) و موسیقی فولکلور در آسیای صغیر(از زبان انگلیسی)، موجبات ارایه دو مقاله به نام های "ریشه یابی شباهت های موسیقایی میان ایران و مجارستان قدیم" و " نقش، اهمیت و تاثیر تنبور در یارسان" شد که به ترتیب در کنفرانس هایHistart`15  و Adved-15  در استانبول ارایه شدند و در دو مجله   ISI به چاپ رسیدند.

 


آموزش دف  - آموزش تار - آموزش سه تار آموزش پیانو - آموزش گیتار آموزش آواز - آموزش سنتور - ارف - باله کودکان - نقاشی کودکان - آموزشگاه موسیقی -  آموزشگاه موسیقی غرب تهران -کودک مادر موسیقی