بازگشت به سادگی

در اين روش كه توسط الگين روت (Elgin Roth) پيانيست آلمانی بازسازي و خلاصه شده است، تلاش براي سادگي در اجرا و توجه به بدن در هنگام نوازندگي مورد تاكيد مي‌باشد.
روت در آلمان معروف به شفا دهنده‌ي پيانيست‌هايي بوده كه به واسطه‌ي تكنيك نامناسب دچار مشكلات نوازندگي بودند. این روش راهی است برای رسیدن به تکنیک صحیح نوازندگی.
" برگشت به سادگی" زير نظر بهار روشنايي از شاگردان خانمِ روت برگزار و در آن به معرفي و آموزش اين روش پرداخته خواهد شد.
اين دوره براي پنجمین بار در ايران برگزار مي‌شود.
چهاردوره توسط گروه موسيقي يارآوا با همكاري آموزشگاه‌هاي كيميا، زند و سروش و يك دوره توسط دانشگاه هنر و معماري انجام شده و دوره‌ی پنجم در آموزشگاه زاويه برگزار مي‌شود.

اين كلاس‌محدوديتي براي نوع ساز و يا سطح نوازندگي ندارد.
زمان برگزاري جمعه ۱۰ دی ماه ۱۳۹۵  ساعت ۱۰ صبح تا ۱ بعدازظهر  به صورت گروهي مي‌باشد.
جهت اطلاعات بيشتر با شماره‌ي ٤٤٠٦٨٥٦٠ گروه موسيقي يارآوا و براي ثبت نام با شماره‌هاي ۴۴۷۴۱۹۸۹ و ۴۴۷۴۱۸۲۳ آموزشگاه موسيقي زاويه تماس حاصل فرماييد.

بهار روشنایی متولد ۱۳۵۹ در تهران، دوارن نوجوانی و جوانی خود را (تا امروز) در شهرهای نیس و هامبورگ گذراند.
در ۱۸ سالگی نواختن پیانو را آغاز کرد و از سال ۲۰۰۰ تحصیلات آکادمیک خود را در همین زمینه (پيانو) در کنسرواتوار یوهانس برامس در هامبورگ آغاز نمود. از سال ۲۰۰۱  تا ۲۰۰۹ پیانو کلاسیک و آواز کلاسیک و پداگوژی را در دانشگاه هنر شهر برمن ادامه داد. وی دارای تخصص در شیوه‌ی نواختن پیانو به سبک  شوپن و کالاند است. روشنايي موسیقی ایرانی را به مدت ۸ سال با ساز سه‌تار نزد مجید درخشانی آموخته است.
وي پس از دریافت دانشنامه‌ي خود در مقام مدرس، مشغول تدریس پیانو و فعالیت‌های فرهنگی در هامبورگ شد و هم‌اكنون در حال گذراندن دوره‌ي مَستر در رشته‌ي Music Education در دانشگاه دِتمولد مي‌باشد.
عمده‌ی فعالیت وی در زمینه‌ی موسیقی معاصر (مدرن) می‌باشد که از آن میان می توان به برنامه‌ریزی (کوردیناتور) فستیوال موسیقی معاصر در هامبورگ اشاره کرد. همچنين موسسه‌ي  PIANOVI را براي آموزش موسيقي به بزرگسالان تاسيس كرده است.
از وی کتاب آموزش پیانو با عنوان Anfangsunterricht mit Erwachsenen im Fach Klavier در آلمان و سی‌دی «هنوز زمستان است.

آموزش دف  - آموزش تار - آموزش سه تار آموزش پیانو - آموزش گیتار آموزش آواز - آموزش سنتور - ارف - باله کودکان - نقاشی کودکان - آموزشگاه موسیقی  -  آموزشگاه موسیقی غرب تهران